Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij The Blue Nile. Meer weten? Ontdek meer
Lars
28 nov 2025 om 20:08
Wij zijn pas naar de omgeving verhuisd en hadden waar we woonden ruime keus, maar met zo’n restaurant heb je niet veel keus nodig. Heel goed eten!
DN
28 nov 2025 om 4:44
Ik had het idee dat ik meer kruiden dan makreel aan het eten was. Het was zo zout dat ik het na een paar happen heb moeten laten staan! Zonde van mijn geld!! Ik heb min of meer €30 betaald voor een bestelling wat overigens ook niet compleet leek te zijn.
Gaby
27 nov 2025 om 8:06
Lekkere pizza en hele vriendelijke bezorger.
Isis
9 nov 2025 om 21:09
wij hadden voor 5 personen besteld. de spaghetti bolognese zat het vet/saus overal in de tas! de lamsrack was flauw en te lang gegaard. de patat was hard. al met al niet voor herhaling vatbaar
gerben
8 nov 2025 om 20:41
prima , was druk , belde netjes dat het wat langer duren, en het was heet lekker , top
fatma
2 nov 2025 om 12:46
Het eten was koud en het bestelde eten kwam niet overeen met de beschrijving. Je besteld voor zo snel mogelijk 1,5 uur later nog steeds niet gewacht gewacht gewacht !!! Maar nooit meeer
Frederique
16 sep 2025 om 1:35
the food was a lil cold
Fiona
14 sep 2025 om 12:35
Heel snel bezorgd, erg vriendelijke bezorger en het eten was heerlijk!
Ferdinand
11 sep 2025 om 21:17
Het eten was lekker en nog heerlijk warm. Ze verpakken het altijd wel goed. Het eten is goed op smaak.
mandy
3 sep 2025 om 21:42
ik had shoarma en borek besteld en het duurde 2 uur voordat ik het had. veel te lang! smaak prima maar bijzonder was het niet. zou hier zeker niet nog een keer bestellen.
Çakan
3 sep 2025 om 19:58
ze hadden het eten niet wat ik wou. ik kon mijn geld ook niet terug krijgt. omdat het via thuisbezorgd is betaald. ik kan geen contact krijgen met thuisbezorgd. dus hoe krijg ik nu mijn €14,- terug???? ik vind dat echt heel slecht!!